Σοκάρει πασίγνωστος μπασκετμπολίστας: "Έχω έξι με δώδεκα μήνες ζωής" « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

Σοκάρει πασίγνωστος μπασκετμπολίστας: "Έχω έξι με δώδεκα μήνες ζωής"

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   5:40 π.μ.  |  Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

Σοκάρει πασίγνωστος μπασκετμπολίστας:

Φέτος, ο γεννημένος στις 2 Απριλίου του 1975, έκλεισε τα 40 χρόνια και... σοκαριστικά ομολογεί ότι δυστυχώς ο καρκινός δεν θα του επιτρέψει να φτάσει τα 42!  Ο Νέιτ Χάφμαν μίλησε για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει σκορπώντας τη θλίψη.

"Μου μένουν έξι με δώδεκα μήνες ζωής", αποκάλυψε ο Αμερικανός πρώην παίκτης της Μακάμπι Τελ Αβίβ που προσπαθεί να νικήσει τον καρκίνο, αλλά όπως είπε η ασθένεια του βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο.
"Πήγα στον ογκολόγο και μου είπε ότι έχω έξι με δώδεκα μήνες ζωής ακόμη. Αν κάνω χημειοθεραπείες, θα μπορούσα να ζήσω μέχρι δώδεκα μήνες. Διαφορετικά δεν θα αντέξω πάνω από έξι μήνες", είπε ο βετεράνος σέντερ.
Ο ίδιος βρίσκεται σε απόγνωση: "Πραγματικά, δεν ξέρω τι να κάνω. Μιλάμε για μία πολύ δύσκολη απόφαση, επειδή η χημειοθεραπεία έχει πολλές παρενέργειες στο σώμα μου. Από αυτά που μου είπε ο γιατρός είναι ότι ο καρκίνος έχει εξαπλωθεί θανάσιμα. Θεωρώ πως όλοι ξέρουν ότι ο Θεός κάνει θαύματα, αλλά ίσως δεν συμβεί αυτή τη φορά".
Οπως λέει η υποστήριξη που δέχεται είναι μεγάλη: "Εκτιμώ τα ευγενικά λόγια και τις προσευχές του κόσμου. Κάνω προσπάθεια να απαντήσω σε όλους. Με προσκάλεσαν στον αγώνα της Μακάμπι Τελ Αβίβ στο Σικάγο. Έλαβα εκατοντάδες μηνύματα στο facebook τις τελευταίες μέρες. Έλαβα πολλά μηνύματα από φιλάθλους που ήλπιζαν να με δουν στο Ισραήλ, όπου με αγαπούν και τους λείπω".
Ενα από τα πολλά σοβαρά ζητήματα που τον απασχολούν είναι ο γιος του: "Δεν έχω πει στο γιο μου ακόμα για την κατάστασή μου. Θα το κάνω άμεσα. Η σύζυγός μου το πήρε βαριά. Είναι δυνατή και με υποστηρίζει. Τακτοποιεί όλα τα γραφειοκρατικά. Είναι δύσκολο να κάνει όλα αυτά τα πράγματα. Απολαμβάνω κάθε λεπτό μαζί της", κατέληξε ο Νέιτ Χάφμαν. 


Πηγή: newsit.gr


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...