Ελληνίδα 45άρα: «Είμαι τρελή με το σeξ» (pics) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Ελληνίδα 45άρα: «Είμαι τρελή με το σeξ» (pics)

Κατηγορία LIFESTYLE στις   11:20 π.μ.  |  Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015



Ποια πασίγνωστη ηθοποιός έχει πει πως δεν υπάρχει ζωή χωρίς σeξ και ποια η αντίδρασή της, στους άνδρες που δεν το κάνουν καλά; Διαβάστε και δείτε φωτογραφίες της!



Την έχουμε δει σε πολλά σήριαλ και σε πολλές ταινίες, την έχουμε θαυμάσει στην παραλία με μαγιό και τώρα ήρθε η ώρα να μάθουμε και τις απόψεις της για το σeξ. Τι και να έχουν περάσει... λίγο τα χρόνια; Αυτή παραμένει κορμάρα και «τρελή για σeξ»!

«Υπάρχει ζωή χωρίς σeξ; Σου φτιάχνει την ημέρα, σε κάνει δημιουργικό. Είμαι τρελή, μ’ αρέσει το σeξ. Δεν είμαι της ξεπeτας. Άμα μου τύχει κάποιος και μου βγει και μάπα το καρπούζι δεν σημαίνει ότι θα ξανακαθίσω μαζί του», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά σε παλιότερη συνέντευξή της!

Ποια το είπε; H αγαπημένη... Χριστίνα Παππά! 




































24wro.eu

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...