Ο Σπύρος Παπαδόπουλος για το πρόβλημα υγείας του: «Λιγοστεύουν τα καλοκαίρια μου…» « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος για το πρόβλημα υγείας του: «Λιγοστεύουν τα καλοκαίρια μου…»

Κατηγορία LIFESTYLE στις   2:29 μ.μ.  |  Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

papadopoulos-spyros 1
Εξομολογητικός εμφανίστηκε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Real ο Σπύρος Παπαδόπουλος, ο οποίος μίλησε δημόσια για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε.

«Μου έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου και είδα πιο καθαρά τα πράγματα», ανέφερε χαρακτηριστικά και συνέχισε: «Πρέπει να χαιρόμαστε την κάθε μέρα, να ρουφάμε την κάθε στιγμή της, και να δίνουμε σάρκα και οστά στα όνειρά μας! Πέρασα πολλά χρόνια χωρίς να σταματώ, χειμώνα και καλοκαίρι, έχοντας στο μενού και σίριαλ και γυρίσματα. Μεγαλώνω, λιγοστεύουν τα καλοκαίρια μου, και θέλω να τα περνάω κάνοντας διακοπές, απολαμβάνοντας με τον γιο μου τις βόλτες με την βάρκα μου, τους φίλους μου, τους δικούς μου ανθρώπους, τον ήλιο, τη θάλασσα».

Μικρές (συνειδητοποιημένες) στιγμές ευτυχίας…

newpost.g
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...